News news news


Jag och kollegan Sofia har nyss dykt ned i lådan med nya bågar - såå mycket fint. Finns i butik om några veckor. Sofia fastnade för en svart-vit variant i metall med skitsnygga skalmar och själv funderar jag på att anamma den lite rockiga stilen med "nitar". Märke: Osiris. Finns i 3 färger; svart, brun och lila - lutar åt de svarta men då mitt nya jag har lovat mig själv att bojkotta svart och välja mer färger så kanske det får bli lila ändå...

Spana även in denna hårding. Svart båge i acetat från Quiksilver. (1795:- inkl glas) Med dödskallar på fronten och på insidan skalmen. (vet inte om det syns - min kamera verkar vara på dåligt humör idag...förmidligen för att det regnar och är riktigt tråkigt väder ute)

5 kommentarer:

Carina sa...

Men vi har inte fått den i butik!!!
Hallå!!

Anonym sa...

Länge sen bloggen uppdaterades :P

Mvh
Linda

Glasögonormen sa...

Hej Carina - jo, men det är den som har solglas som demo-lins. Plockade ur den för jag tyckte den var fin utan också.
Tack Linda - jag hoppas att jag ska ta igen detta nu... lovar att vara mer frekvent.

Kram P

Anonym sa...

Hej igen - vi har den inte- kan du skicka sku via mail...? =)
Kram, C

Glasögonormen sa...

Va konstigt! 25051018 är modellnumret. Mejlar också. trevlig helg & kram