Huvudbry...


I kontrast till våra få svenska traditionella tillfällen där man verkligen får klä upp sig ska jag nu till helgen på Henley Regatta (som Ascot fast roddtävling)utanför Oxford i England. Var där för två år sedan och VET med säkerhet att det kommer vara hatt-parad utan dess like. Därför har jag nu lite problem att välja rätt för ändamålet... svart hatt med runda, svarta shades a´la Audrey Hepburn eller vit hatt med bruna, stora glirer? Eller ska jag kanske slå till med min stora, härliga gröna stråhatt och mixa med mina röda Manish Arora-favvisar? Kanske blir det ändå den guldiga med gröna glajjer... det matchar ju ändå min klänning jag ska ha (vintage, vit som bas med orange blommor och gröna blad på och till det guldsandaletter). Jag lovar att återkoppla och hoppas jag kan få med några läckra bilder på brittiska damer i kreativa huvudbonader... So long!

Inga kommentarer: