Glasögon som syns


Fick en härlig bild skickad till mig från lillsyrran som tagit modetipset på allvar om att glasögonen verkligen ska synas i höst..:-)

Är nu på plats i Stockholm och har gått igenom det mesta inför morgondagens stora Gala-event. Har även hunnit med en träff med Lotta Ahlvar från Moderådet som ska hålla i ett trendseminarium på Specsavers konferens på lördag.

Nu befinner jag mig på hotellet och ska försöka bestämma mig för vilka bågar jag ska ha på mig imorgon. Jag ska ju även sitta med i juryn som ska utse Årets Glasögonbärare 2008 så viktigt att det blir bra... skulle vilja ha mina nya, gigantiska Jasper Conran i brunt men då det lutar åt en svart, knälång sidenklänning med stenprydd brottarrygg passar nog mina skinande blanka bågar bättre... Mer "gala" över dem också!

Inga kommentarer: