Glasögonormar i neon

Tänkte jag skulle outa min familj... satt igårkväll och kikade igenom sommarens bilder och hittade dessa härliga, färggranna bildbevis från 80-talsfesten för några veckor sedan. Jag och syrran som Lili och Sussie i väldigt tighta och korta stretchklänningar i trikå och neon, pappa såg ut som någon som precis spelat in för ett avsnitt av Miami Vice och kära mor bländade oss i sin underbara frottéoverall originale!


Syrran i röda solisar med guldrevärer


Pappa i sina favvosar från Bollé - välvda, oljefärgade glas och neonskalmar... say no more!


Mina vita solglasögon är faktiskt original från de härliga 80-talet som jag valde att födas till.. Obs - notera puffluggen som krävde i alla fall en halv flaska hårspray (there goes the environmentally friendly me..)


Mamma har matchat sitt rosa lilla nummer med ceriserosa glasögon och schackmönstrade pumps

1 kommentar:

Vickan - alltirosa sa...

Vilken cool mamma du har :) Jättesnyggt!