I am Power P


Kolla in mitt wii-jag; Rött hår med lugg, lite sneda ögon - blå - och glasögon (jasper conran) samt gröna kläder (min favvo-färg)... Jag har alltså upptäckt Wii - TVspelet där du kan "simulera" en tennismatch, bowling runda eller en bowningsmatch. Spenderade helgen i Värnamo hos min underbara vän Charlotta; svart kort hår, stora ögon och glasögon (bruna gucci med stass på skalmen)och hon introducerade mig till denna fantastiska värld vilket sysselsatte oss i stort sett hela söndagen medan vi väntade ut stormen och regnet utanför. Vi värmde upp med guitar hero (jag var inte speciellt bra) och gick sedan över till sport. Såå himlans kul! Om ni är lika ouppdaterade som jag uppenbarligen varit så testa så snart ni bara kan... jag har inte haft så barnsligt kul på lääänge....

1 kommentar:

Järnladyn sa...

Hej sötis! Snygga vi är;, tack igen för underbar helg.
Fin blogg du har, ligger numera i favoriter.
Puss på dig!