Paris - I´m on my way...


Så, nu klappar jag ihop datorn och ska hem å packa väskan. Ska till Paris och SILMO,den årliga inköpsmässan för glasögon. Ska spana på trender och även skriva en Internationell Fashion Report för Specsavers. Jag kommer att intervjua designers och glasögontillverkare men hoppas även hinna med en spaning i Paris. På plats kommer även Koola Kassandra att finnas - ni vet hon som jag träffade i London och som är med på bild i ett tidigare inlägg. Ska bli sjukt kul - det kompenserar att behöva gå upp 04.30 imorgon bitti. puh...

Ska bara vägen förbi Specsaversbutiken i Mölndal som har mingel, trendafton och modevisning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du har dina fina röda på dig- då känner jag igen dig i Paris.

/Åsa

Glasögonormen sa...

Hej Åsa... va kul, då kanske vi ses! Jag har dock ett flera olika bågar med mig men någon av dagarna ska jag försöka ha på mig mina färgglada:-)